Ταινίες και κινούμενα σχέδια

Doğduğun Ev Kaderindir 27. Bölüm 2. Fragmanı

Doğduğun Ev Kaderindir 27. Bölüm 2. Fragmanı
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #OGM #TV8

Σχόλια 

  1. Turi Teskan

    Turi Teskan

    Πριν 2 ημέρες

    Ben böyle bir sacma sapan bir dizi daha görmedim. ikinci sezon da epey sapittilar. Izlemeyi birakmistim, bildiri falan geldigi zaman fragmanlara bakiyorum, ayni tas ayni hamam, güzelim dizi ne hale geldi.

  2. Aysel Topal

    Aysel Topal

    Πριν 2 ημέρες

    Yazık yazık koronayla dalga geçer gibisiniz yavaş olun salgın var salgın

  3. Azizee 0233

    Azizee 0233

    Πριν 2 ημέρες

    Lannnn zeybar çifti efsane değil miii

  4. Hellen Brandao

    Hellen Brandao

    Πριν 2 ημέρες

    Esse beijo foi podre!Mehdi nunca beijou as duas mulheres que surgiram.Achei Zaynep muito FÁCIL.

  5. Mahmut YAMAN

    Mahmut YAMAN

    Πριν 4 ημέρες

    Zeynep karakteri kadınları aşağılayan ve kötü gösteren bir karakterdir.Ama ne yazıkki çoğu bayan izleyici Zeynep karakterini beğeniyor ve özeniyor.Ne demeli.Yazık.

  6. Marjorie Xerez

    Marjorie Xerez

    Πριν 4 ημέρες

    🇧🇷 Entrego 3 troféus 🏆Mehdi 🏆Kibrit 🏆 Cemile pela interpretação no capítulo 27. CONGRATULATIONS!!!👏👏👏👏👏👏👏👏

  7. Figen Hasanoğlu

    Figen Hasanoğlu

    Πριν 4 ημέρες

    Her zaman ki gibi herşeyin sorumlusu benim bakışı suçluluk duygusu bi yandan yapma zeynep mehdi kendi etti kendi buldu..

  8. umut reyhan

    umut reyhan

    Πριν 4 ημέρες

    doğduğun ev değil. çalıştığın yer paralı müdür kaderindir.💸💸💵💶💶💶

  9. yıkık

    yıkık

    Πριν 4 ημέρες

    Ne yani şimdi bu flimde 2. adamla mi birlikte oluyo başrolle degil bence bu turkiyede tarihlere geçilmeli arkadaşlar

  10. Maia Das

    Maia Das

    Πριν 4 ημέρες

    Зупер

  11. Maia Das

    Maia Das

    Πριν 4 ημέρες

    Са

  12. sjfjf djjfjv

    sjfjf djjfjv

    Πριν 4 ημέρες

    Ne qeder agilsiz axmaq qadindi

  13. sjfjf djjfjv

    sjfjf djjfjv

    Πριν 4 ημέρες

    Bu nedi

  14. sjfjf djjfjv

    sjfjf djjfjv

    Πριν 4 ημέρες

    Zeyneb ne iyrencdi axmaqdi

  15. AZRA HÜMEYRA GÖR

    AZRA HÜMEYRA GÖR

    Πριν 4 ημέρες

    Şarkı ne

  16. Şükran Erduğan

    Şükran Erduğan

    Πριν 4 ημέρες

    Kurban olun Mehdi ye. O böyle fırsatçılık yapıp hiçbir zaman zeynebin dudağına yapışmadı hemen

  17. Zorro

    Zorro

    Πριν 4 ημέρες

    Barışın diziye girme sebebi kötü birini oynamak yani kötü biri barış. Mehdi baş rol zeyneple beraber olacaklar sizde kudurun😂😂

  18. Zorro

    Zorro

    Πριν 4 ημέρες

    Barışın diziye girme sebebi kötü birini oynamak yani kötü biri barış. Mehdi baş rol zeyneple beraber olacaklar sizde kudurun😂😂

  19. melike

    melike

    Πριν 5 ημέρες

    ne mehdiymiş arkadaş herkes peşine pervane

  20. Sena Topuz

    Sena Topuz

    Πριν 5 ημέρες

    Bu diziyi hiç izlemedim ama zeynep diğer sarışınla daha mutlu inş onla olur

  21. jsjejdjjr iyhrjdnnf

    jsjejdjjr iyhrjdnnf

    Πριν 5 ημέρες

    Kapak fotoğrafın saçmalığı peki?

  22. A A

    A A

    Πριν 5 ημέρες

    Nobody: Cemile vs müjgan:senin yüzünden zeynep

  23. Aknur Taтар

    Aknur Taтар

    Πριν 5 ημέρες

    Zeynep sen Faruk’la yat Mehdi le evlen Barış le opus maalesef böyle kadınlar var .

  24. Aylin Əhmədova

    Aylin Əhmədova

    Πριν 5 ημέρες

    Zəhləm getdi bu kinodan

  25. Emine Selvi

    Emine Selvi

    Πριν 5 ημέρες

    Mehdiyi kurtar zeynep aşk öyle cabuk biten birşey değil zeyneple mehdide birbirine aşıklar zeynep etrafın etkisinde kaliyor

  26. Musa Ablak

    Musa Ablak

    Πριν 5 ημέρες

    Fatmagülün Tecavüzcüsü yine iş başında.

  27. Zehra Karataş

    Zehra Karataş

    Πριν 6 ημέρες

    Şu hastalıklı psikopat mehdiyi masum biçare göstermeyin Zeynep yüzünden bi şeyler falan oluyo sonra affetme falan mı insanlara yanlış örnek oluyorsunuz

  28. y2kwhkitty

    y2kwhkitty

    Πριν 6 ημέρες

    of yeter kıza yine vicdan yaptırıyorsunuz kendini korumak istediği için

  29. tayfur ascı

    tayfur ascı

    Πριν 6 ημέρες

    sonuna kadar mehticiyim adam sevmekten başka ne yaptıki

  30. Ocean Ocean

    Ocean Ocean

    Πριν 6 ημέρες

    Yeter artık ne alaka sürekli Zeynep suçluluk duygusu hissediyor.Mehdi madem iyi niyetli o zaman senarist baştan ona göre yazsaydı cidden Zeynep’in bu halleri sıktı

  31. Sudenaz Uçar

    Sudenaz Uçar

    Πριν 6 ημέρες

    zeynebi sevmiyorumm artık

  32. Çiğdem Uylaş yılmaz

    Çiğdem Uylaş yılmaz

    Πριν 6 ημέρες

    İlk bölûmden izliyrum mehti kötû öcû bı adam yaptınız yeter artık izlenecek kıvama gtr barışı bı aradan çıkartınca mehtiyle barişsin

  33. mekan 34

    mekan 34

    Πριν 6 ημέρες

    Mehtiyi kim vurdurdu ceza evinde anlayamadim orda konusmalari anlayan varsa lutfen anlatabilirmi

  34. MR. ARSLAN

    MR. ARSLAN

    Πριν 6 ημέρες

    Dizinin başrol oyuncusu değişecek sanırım, Mehdiyi harcadılar, suratsız soğuk bir adamı başrola koydular tüküreyim yazdığın senaryoya, gerçek uydurma bşr senaryo böyle birşey asla olmamış olmayacaktırda, annesinin sözüyle evlenecek bir gecede böyle bir gerçeklik olamaz, Tüm mahallenin sevdiği adam oldu psikopat )))ibrahim gibi sanatçının yerinde olsak bu ahmak senaryoya müdahale ederdim yoksa kariyer gidiyor, bu sarı reklamlara bile çıkmaya başladı)))

  35. Murat Korkmaz

    Murat Korkmaz

    Πριν 6 ημέρες

    Basrol.oyuncusunu öldürüyorsanız ailesinide dagitin napicakki nuh cemile ne.isi.var bu dizide artik sacmalamayin baris denilen zevzekle yasasin askini uyuz oldum bu saaten.sonra bu diziye bedava izlemisiz😡😡😡

  36. Tuncay Soyyigit

    Tuncay Soyyigit

    Πριν 6 ημέρες

    Şişlenmesi kötü oldu 😥 Bide 3 dört defa soktu şerefsiz oğlu şerefsiz 😥😥😥

  37. Hasan Tahsin

    Hasan Tahsin

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi adamdır dag gibi adamı ne hale getirdiler ya

  38. Reyhan Hale

    Reyhan Hale

    Πριν 6 ημέρες

    Şikayetini geri almadı diye niye Zeynep yüzünden oluyo🤦‍♀️🤦‍♀️

  39. Black angel 19.11

    Black angel 19.11

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi ölücek bence

  40. tquaıla tq

    tquaıla tq

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi diziden ayrılamaz ayrılmasında. Başroldeki kişi nasıl diziden çıkar sırf o var diye izliyoruz biz bu diziyi o çıkarsa ne olacak masal mı bu hep mutlu mesut mu olunacak. Peki ya böyle bir dizi nasıl olaysız devam edebilir? Saçmalık başka hiç bir şey değil sakın ama sakın mehdi diziden çıktı haberi vermeyin nokta

  41. Melih Geylani

    Melih Geylani

    Πριν 6 ημέρες

    Olm arada bir denk geliyom her seferinde de mehdi hastenede aq ya dayak yemiş ya bıçaklanmış

  42. Oyun Yolculuğu

    Oyun Yolculuğu

    Πριν 6 ημέρες

    Mehri ölecek noldu şimdi zeynep ağlarsın artık

  43. Atakan Dilbaz

    Atakan Dilbaz

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdiiiiiii Zeynep ne kadar Zalim Mehdiiiiiii 👇Mehdiciler Like atında görsün herkes Mehdiiiiii

  44. bülent Tiknazoglu

    bülent Tiknazoglu

    Πριν 6 ημέρες

    Bu arada para avcısı Emine'de savaşa saracak,hadi hayırlısı Faruk olmadı belki Savaş olur şansını bi dene...

  45. Yıldırım Lafcı

    Yıldırım Lafcı

    Πριν 6 ημέρες

    Benim için dizi bitti Zeynep barış sultan eh birde dayı çıktı mehtiye gerek yok dibe çakılır mutlu olursunuz

  46. Gamar Gasimova

    Gamar Gasimova

    Πριν 6 ημέρες

    Bu dizi meneviyyat cähätdän türkleri çox pis gösterän bir dizidir. Elabilki heç müsälman olmayan bir xalqdan söhbet gedir. Bu kadarı fazla

  47. bülent Tiknazoglu

    bülent Tiknazoglu

    Πριν 6 ημέρες

    Dizi zıvanadan çıktı ateşi çıkana koşuyor Zeynep!!!mehdi ölde diziyi bırakayım 😀😆😅

  48. Esen Aydın

    Esen Aydın

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdinin kıskandığı kadar varmış adam boşuna kıskanmamış bir dakika boş kalamayan hep yoğun işleri olan Barış Zeyneb’in peşinde dolanıyor birine ölüyorum bitiyorum deyip başka birini görünce nasıl unutuluyor alamış değilim dalas dizisine döndü resmen

  49. thealone

    thealone

    Πριν 6 ημέρες

    Mallıkta master yapmış genç dizi karakterleri: 1. Sadakatsiz - Ali 2. Doğduğun Ev Kaderindir - Dilara

  50. Muhsin EFE

    Muhsin EFE

    Πριν 6 ημέρες

    Bu bölûmü izlerken kanser olmamak elde değil

  51. Özlem Karakuş

    Özlem Karakuş

    Πριν 6 ημέρες

    Berbat ötesi nefret ediyorum diziden arkadaşlığı sevgiliye döndürüyorlar Zeynebin de her dizi de öpüşmesi bu dizide de 2 erkeği sevmesi berbat

  52. Hayrettin Fidan

    Hayrettin Fidan

    Πριν 6 ημέρες

    Aman Zeynebim anneni dinle koş barış ölüyor ( güzelim diziyi duman etmeye başladınız Barış bey Barış bey Barış bey Yettiniz canımıza

  53. naz ayaz

    naz ayaz

    Πριν 6 ημέρες

    Bu haftadan sonra izlemicem konu daldan dala gidiyor filmin inandırıcılığı hiç yok👎👎👎👎

  54. Hayrettin Fidan

    Hayrettin Fidan

    Πριν 6 ημέρες

    Emineyle Zeynep iyice yılışık oldunuz diziyi sulandirdiniz

  55. Lady super serialdi Lady

    Lady super serialdi Lady

    Πριν 6 ημέρες

    Bir yilda kac kiwiyi sevmek kac kiwiyle öpuwmey olar bu dizide olanlar hicde iyi deyil

  56. Sevda Memmedova

    Sevda Memmedova

    Πριν 6 ημέρες

    Bu kıvırcıkda dişli çıktı Müjgana şükr edicem nerdeyse. Nasılda sinsiymiş Kızıl kıvırcık

  57. Hayrettin Fidan

    Hayrettin Fidan

    Πριν 6 ημέρες

    Emine: anneciğim niye bunların çamaşırını asiyorsun? Sultan bakkal: Kızım bunlarda para var huzur var

  58. 506 Merve KOYUNCU

    506 Merve KOYUNCU

    Πριν 6 ημέρες

    ŞU KIZI Bİ SALIN ARTIK

  59. Hilal Elendar

    Hilal Elendar

    Πριν 6 ημέρες

    Zeyno😤😤😡😡

  60. Lis Brown

    Lis Brown

    Πριν 6 ημέρες

    I'm glad Zeyneb has Baris it's about time she has some love in her life, Savas should definitely have been a bit more u understanding of Baris & Zeyneb and let them be with each other especially since they are great together ❤❤❤they are happy😍😘he's a bit Jea!ous of there relationship it just wait until he get closer to Eminine he will be really happy t o😍😘

  61. tm_tiktok #TikTok

    tm_tiktok #TikTok

    Πριν 6 ημέρες

    Cok kotu yapmislar mehdi ile zeynebi ayirip 😠

  62. Lis Brown

    Lis Brown

    Πριν 6 ημέρες

    Who does cemil e think she is trying to blame Zeyneb for this, if Mehdi did not abduct Zeyneb in the first place he would definitely not be in prison, why should be get off Scott free, it was his choice to go off on a gun crazed man abducting spree know one told h him to smash up The car know one told him to be a stalker, no one told him to move next door to Zeyneb like a psychotic bullying creep, cemile calm down on Zeyneb at once 🤔😓😓😫

  63. Melek Ibis

    Melek Ibis

    Πριν 6 ημέρες

    Iyice saçmalandı ya dizi

  64. Niyazi isayev

    Niyazi isayev

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynəb dumsuydu.

  65. GACHA MØØN

    GACHA MØØN

    Πριν 6 ημέρες

    HER ŞEYİN SORUMLUSU O KAÇIRILIR SORUMLUSU O DİMİ BEYİNSİZLER HER SEYİN SORUMLUSU GİBRİT CEMİLE BİR DE CEMİLENİN KARDEŞİM SENİN YÜZÜNDEN BIÇAKLANDI KARDESİN KASİNDİ CEMİLE VE KİBRİT ÖNCE SEN İNSAN OL ADİNA HİÇ UYMUYORSUN KİBRİT YİNE YANAR SEN DAHA İNSAN OLAMAMİSİN İNSANLIKTAN BAHSEDİYORSUN!

  66. GİZEM SIRATAŞ

    GİZEM SIRATAŞ

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynep eşitliğe kadının gücüne inanıyor ya, bi kere sofra kurarken görmedik yine kadınlar hanımefendinin kajvaltısını önüne koyuyor, hanımefendi merdivenlerden iniyor ağır ağır löp löp yiyor yemekleri.hani nerde cancağazım eşittiniz.

  67. Sıla Yalçın

    Sıla Yalçın

    Πριν 6 ημέρες

    Fakir böylemi olur giyinisine bak kizin

  68. NzN TrkL

    NzN TrkL

    Πριν 6 ημέρες

    Eveeet dayımızı Sultan hanimla evlendirelim... çok heyecanlandım🥰😁

  69. Bayan Bilinmeyen

    Bayan Bilinmeyen

    Πριν 6 ημέρες

    Şarkinin ismi ney bu bolumde calan

  70. Elif Çetin

    Elif Çetin

    Πριν 6 ημέρες

    30 kişi aynı evde para pul yok bir kişinin eline bakılıyor ama hiç sıkıntı sorun yok anca dizide olur

  71. Banu Erdim

    Banu Erdim

    Πριν 6 ημέρες

    Ya neden bir insan boşaninca hemen başka adam bulmak zorunda bir kadın tek başına dimdik ayakta olamaz mi illa bir erkek mi olması gerekiyor Zeynep illa barış la mi olmak zorunda

  72. Deli Feramuz

    Deli Feramuz

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi ye üzüldüm kadar kimseye üzülmedim şu dizide keşke ölse benim için bu dizi bitse kuran çarpsın onun için izliyorum

  73. gffhjhffy hffhjufcv

    gffhjhffy hffhjufcv

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynebe hicbir sekilde acimiyorum artiq cunku mehdi daha cok aci cekiyor zeynepse hayir

  74. melikşah

    melikşah

    Πριν 6 ημέρες

    Ev basmak ne ben burayı indiririm aşağı.👍👍👍

  75. Leyla Öner

    Leyla Öner

    Πριν 6 ημέρες

    0:19 kadının öpüşmediği adam kalmadı 😗😕😲

  76. Selcuk Olguner

    Selcuk Olguner

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdî fakir gariban dir ama candır

  77. Selcuk Olguner

    Selcuk Olguner

    Πριν 6 ημέρες

    Artık ci Emine iş peşinde yine zengin

  78. M.E A.Z

    M.E A.Z

    Πριν 6 ημέρες

    Hayır ben anlamıyorum o adamın hapse girmesi doğru olan değil mi adam psikopat yani insanlık diye boş vermek zorunda mı

  79. REXXMAN

    REXXMAN

    Πριν 6 ημέρες

    Hangi Saatler

  80. Hacı Murat Altay

    Hacı Murat Altay

    Πριν 6 ημέρες

    abi niye zeynebin suçu anlamıyorum neden zeynebin suçu ki kendi hakkını koruyanbiri suçlu oluyo anlamıyorum.

  81. Khediche Khaligova

    Khediche Khaligova

    Πριν 6 ημέρες

    Böyle saçma senaryo olurmu,mehtiyi canavar yapdınız,zeynebi 2 güne şu barış beye aşık etdiniz,ayrıca bu barış bey filme dahil olduğundan fraqman izliyorum)

  82. Ayberk Yürük

    Ayberk Yürük

    Πριν 6 ημέρες

    leş gibi dizi şikayet ettim o teyze sizin yüzünüzden kim bilir kaç milyon lira kazanıyo böyle saçma sapan dizileri izlemeyin zeyneple mehdi evlendi sonra boşandı şimdi yeniden evlenir söverim

  83. Emre Morr

    Emre Morr

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi olurse hic kimse bakmaz biliyorsunuz demi!

  84. lady x

    lady x

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynp mi dkkdkd dilaraya bak mal

  85. Kanime Seyhun

    Kanime Seyhun

    Πριν 6 ημέρες

    Iyigene fantaziye evrildi.. kitabidami böyle dizinin icine mi ettiler🤔🤔

  86. GMX _MM

    GMX _MM

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynepi hep sucluyolar mehdi sanki sutten cikmis ak kasik zeynepin hatasi yok hic sadece mehdiyle evlenmek ama mehdi birsuru hata yapiyor bu seferde zeynep i sucluyolar

  87. Dunya Sadigli

    Dunya Sadigli

    Πριν 6 ημέρες

    Ben birşeyi anlamıyorum herkes Zeynepte Zeynep Zeynepte Zeynep,pardon da Mehdi Zeynebe neden öyle şeyler yaptı?Barışı kıskandığından değil mi?ve şu an görüyoruz ki Mehdi haklıymış,adamın Zeynepte gözü varmış,bir adamın karısını kıskanmasından doğal ne olabilir ki,o kadar insan varken Barış neden Zeynebi eve bırakıyor yaa,Allahınızı severseniz hangi patron çalışanın eve bırakır,aynı durum Mehdide olsaydı Zeynep de aynı şekilde onu kıskanırdı ki zaten kendisinden önce olmuş ve Mehdinin sevmediği Benali bile kıskanıyordu,şu Zeynebe de qıcık oluyorum gerçekten,adam eski nişanlısıyla yaşadıklarını bile kabul etti kötü veya psikopat birisi olsaydı Faruğu kıskanırdı Zeynebin Farukla yaşadıklarını kıskanırdı,öyle zihniyette birisi olsaydı,senarist o Mehdiden bu hale getirdi sırf artık sevilmesin Zeynep haklı görülsün diye

  88. Aziz Zeynalov

    Aziz Zeynalov

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynep bowansada normal bir bayan karakteri degil. Hayatda boyle akilsiz kizlar yalniz erkekler icin eylence olar. Bayandir diye her zaman hakli olur diye bir şey yok. Bayanlar 2 cür olur normal aile bayanlari birde gezmeli eylenmeli bayanlar bu kadar ! Bu benim düşüncemdi !

  89. Tahir kaya

    Tahir kaya

    Πριν 6 ημέρες

    Ulan zeynepin 2 anesi nasil kil ediyor beni

  90. EMİNE ÖZCANLI

    EMİNE ÖZCANLI

    Πριν 6 ημέρες

    O değilde Barış'ın Zeynep'in dudaklara yapışması 🤭

  91. Serife Serifzade

    Serife Serifzade

    Πριν 6 ημέρες

    Zeynepde gercekden gurur diye bir sey yok yaziklar olsun Savasda nasil bakiyor icim acidi vallahi

  92. İrem Aydın

    İrem Aydın

    Πριν 6 ημέρες

    Cemile’nin kızıda hiç tatile bile gelmiyor ya

  93. Sevgi Dogru

    Sevgi Dogru

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi'nin yerinde olsam oynamazdim bu diziden çıkardım başrol önce mehdiye verildi barış geldi Mehdi'nin papucu dama atildi üstüne yetmedi kötü rol verdiler adama

  94. Muhammet Abdullah

    Muhammet Abdullah

    Πριν 6 ημέρες

    Kadınlar güclü evet doğru.aşık olduğu adamı hatalarından dolayı aff etmeye bilir hakkıdır.Ama 1 yıl olmamış boşanmış kadın başkasıyla öpüşürse ben buna güclü yok başka şey derim bu ne be modern kadın gururlu kadın ne çabuk başkasına dudağını kaptırdı .Mehdi suç keçisi Zeynep melekmişş yok artııkk

  95. Recep Demir

    Recep Demir

    Πριν 6 ημέρες

    Merak etmeyin zaten yüksek ihtimal final yapacak acun TV 8 de filmin ipini çekti senaristide ayrıldı

  96. أبن ـِ۪۫٘ ـِ۪۫٘ساوه

    أبن ـِ۪۫٘ ـِ۪۫٘ساوه

    Πριν 6 ημέρες

    😂زينب عدها حقل تجارب كلسا تبوس واحد

  97. sing slng

    sing slng

    Πριν 6 ημέρες

    Barış'ın ne kadar içten pazarlıkçı olduğu ilerleyen bölümlerde çıkacaktır diye düşünüyoruz

  98. Gözde Seven

    Gözde Seven

    Πριν 6 ημέρες

    Nobody Senarist:şimdi cemileyi biraz müjgana benzetelim de müjgan yerinde rahat uyusun

  99. sing slng

    sing slng

    Πριν 6 ημέρες

    Mehdi'nin bu diziden ayrıldığı gün bu diziyi bir daha izlemiyecegiz

  100. Gülsüm Alemdar

    Gülsüm Alemdar

    Πριν 6 ημέρες

    Barış ve Zeynep senarist kıyma onlara mehdide kendi halinde bırakın artık bıçaklanmasında Zeynep’in tek suçu dahi yok

Επόμενο