50.000TL Drift vs. 2.000.000TL Drift (#SonradanGörme)

50.000TL Drift vs. 2.000.000TL Drift (#SonradanGörme)
Sonradan Görme serisinin yeni bölümünde ucuz orta ve pahalı drift arabalarını karşılaştırıyoruz. Tofaş vs Honda S2000 vs BMW i8 karşılaştırıyoruz.
Doğuş: @Dogus Cabakcor
Honda s2000: clubbodur_cep_kirik_ekran_onar
Tofaş Doğan: tofasboom_
Orkun Işıtmak
orkunisitmak
Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

Σχόλια 

  1. BS / Contriyy

    BS / Contriyy

    Πριν ώρα

    2050'de Orkun: Evet arkadaşlar Bugün Uzayda 24 saat kalcaz.

  2. KINGS TR

    KINGS TR

    Πριν 3 ώρες

    Şimfi kardeşim i8 elektrikli hiç drift arabası değil sıkıyosa m4 e bin s200 den sonra hissettiriyo 500 beygir dersin

  3. Akın Yeni

    Akın Yeni

    Πριν 3 ώρες

    Lastik Nedir Nasıl Yakılır Oynat Bakalım (Çok Tehlikeli Oldu Araba Kıçıma Giriyordu)

  4. memet styla

    memet styla

    Πριν 5 ώρες

    4:45 hiçmi ceza yemedin

  5. Katana Roleplay

    Katana Roleplay

    Πριν 5 ώρες

    Drift Asıl Nissan 350z İle Yapılır Videoya Konuk Almanız Gerekmekteydi Aslında

  6. Berat Özer

    Berat Özer

    Πριν 5 ώρες

    Drift Tanrısı çok yanlış bir tâbir, bu tür hususlara dikkat edilmediği için abonelikten çıkıyorum.

  7. Oyun Eymen

    Oyun Eymen

    Πριν 5 ώρες

    Begrhnthhnhyıkrthdntum

  8. ATEŞ. BS.01

    ATEŞ. BS.01

    Πριν 7 ώρες

    2050 Orkun:2.00.000 tl ülke vs 1000000000 tl ülke hangisi daha temiz

  9. efe gülşen

    efe gülşen

    Πριν 9 ώρες

    10:30 kameramana vurdu zannetim korktum

  10. Türk Tv

    Türk Tv

    Πριν 9 ώρες

    *ya bunun lakabı mevlana ya :))*

  11. MeryemveFirdevs BAŞKUT

    MeryemveFirdevs BAŞKUT

    Πριν 11 ώρες

    Şanlıurfa ile bir gün gelsin artık lütfen 🙏

  12. U k

    U k

    Πριν 11 ώρες

    Evinde yanık kokusu hissedenler +1

  13. Can Kılınç

    Can Kılınç

    Πριν 13 ώρες

    onur asarmı ooo 😍

  14. Furkan Sarıkaya

    Furkan Sarıkaya

    Πριν 14 ώρες

    Keşke tofaş ın yerinde @tanjuakdoğan ı görsek

  15. Murat Abdioğlu

    Murat Abdioğlu

    Πριν 14 ώρες

    Videodan bilgisizlik akıyor s2000 drifte uygun değildir tofaş yapısı gereği i8 den de s2k dan da drifte daha çok yatkındır s2k ya 1m veren yok olursada kafasına sokim

  16. Emre Kocaman

    Emre Kocaman

    Πριν 23 ώρες

    S2k ve zalım yok etmiş

  17. ꧁İbrahim꧂ A

    ꧁İbrahim꧂ A

    Πριν ημέρα

    Bulara Elvin023 lazimdi

  18. EKREM CİLASUN

    EKREM CİLASUN

    Πριν ημέρα

    s2000 1milyon dedi piyasa çoşdu ve videodaki adam arabasını 1milyon teleye sarı sitede ilana koymuş

  19. RIZGAR FF

    RIZGAR FF

    Πριν ημέρα

    Tofaş deil tof-Aşk :')

  20. Semih uzunoğlu

    Semih uzunoğlu

    Πριν ημέρα

    Arabasına aşık olan s2000 arabayı satıyor :)

  21. ɣ ᴋɪɴɢ ɣ

    ɣ ᴋɪɴɢ ɣ

    Πριν ημέρα

    Hafiften duman çıkararak sıradan bir dönuş yaparsın -dRiFt

  22. Ugur Okcu

    Ugur Okcu

    Πριν ημέρα

    doch

  23. Ugur Okcu

    Ugur Okcu

    Πριν ημέρα

    NXFNGFXNFNFXGNGMNFMNGNBZXDFBNNBNZFGNFNXNZNVFGBNZXDFNZGNVZDNZDFN OHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  24. Mert İnekçioğlu

    Mert İnekçioğlu

    Πριν ημέρα

    İ8 çöp

  25. sarp1607

    sarp1607

    Πριν ημέρα

    abi afedersinde i8 le drift mi olur aq gitseydin supra ile falan atsaydın 2m den fazla saten türkiyede 90 model rx yedide olur yani litfen drift tanrıları niye tok aq i8 i elektrikli olm ses istoyur ses burada i8 yok burada drift var drift

  26. Onur Kayakıran

    Onur Kayakıran

    Πριν ημέρα

    I8 ik yaptığına drift mi deniliyor

  27. Onur Kayakıran

    Onur Kayakıran

    Πριν ημέρα

    S2000 1 milyon mu ??? Orts fiyat evet ama 1m degil ayrıca bme i8 x drive degil mi

  28. Kero Başkan

    Kero Başkan

    Πριν ημέρα

    SLX hayranları burdamı

  29. Kero Başkan

    Kero Başkan

    Πριν ημέρα

    abi üzdün beni şahin den sonra iyi geldi diyince kalbim kırıldı :(

  30. Yusuf Görkem

    Yusuf Görkem

    Πριν ημέρα

    Doch Pubg Mobile Oynuyorsun Burda Ne İşin Var

  31. Sahra Uruç

    Sahra Uruç

    Πριν ημέρα

    Ah ah Tofaş sahibi nede kıskandı 😔

  32. Türk Kanalı

    Türk Kanalı

    Πριν ημέρα

    Doğan slx 37 kastamonu tofaşk

  33. Batın Ay

    Batın Ay

    Πριν ημέρα

    s2000 1 milyon ?¿

  34. Gökhan Kestane

    Gökhan Kestane

    Πριν ημέρα

    İ8 yerine Supra olması lazimdi

  35. Deniz Beytekin

    Deniz Beytekin

    Πριν 2 ημέρες

    Orkun yapıyorsun, biliyorsun bu işi

  36. Erkan Demircioğlu

    Erkan Demircioğlu

    Πριν 2 ημέρες

    Orta yüksek daha daha bu yuksek

  37. Ömer KIZILKAYA

    Ömer KIZILKAYA

    Πριν 2 ημέρες

    Orkun s2000 de böyle ise tanju akdoğanın tofaşında olsa neler yaşar😂 belki video ceker

  38. Yasin özacar

    Yasin özacar

    Πριν 2 ημέρες

    Ne tofasi olm s2000 neett

  39. oyun kıralı apak

    oyun kıralı apak

    Πριν 2 ημέρες

    Doç

  40. oyun kıralı apak

    oyun kıralı apak

    Πριν 2 ημέρες

    Muga daha iyi bro

  41. Özgür

    Özgür

    Πριν 2 ημέρες

    Orkununun arabası doğan slx

  42. Stalvest

    Stalvest

    Πριν 2 ημέρες

    Bmwlerin yüz karası 😂

  43. Oyunhane

    Oyunhane

    Πριν 2 ημέρες

    Reklam İzlemeye Geldim Ama Arada Sırada Orkun Işıtmak Diye Birisi Çıkıyor

  44. asya akçay

    asya akçay

    Πριν 2 ημέρες

    bmw i8'i görünce aklınıza XXXTENTACİON gelenler +1

  45. Özberk ÇIRAKOĞLU

    Özberk ÇIRAKOĞLU

    Πριν 2 ημέρες

    1 lıralık arabanın motora bak.. ekleme arabalara bu fiyatı ıstıyorlar helal olsun

  46. Jdhehdhd Hdhdhd

    Jdhehdhd Hdhdhd

    Πριν 2 ημέρες

    Ulan tanju ile yarış bakayım dumandan etrafını görebiliyormusun

  47. Abdullah

    Abdullah

    Πριν 2 ημέρες

    4:41 piyasada ne araçlar ne şöförler var adam kendi etrafında gazlayarak dönmekten başka yaptığı yok önüne gelen yapar olmuş :)

  48. Can VW

    Can VW

    Πριν 2 ημέρες

    BİDON şahin 50 bin tl yazacağım bu kadar.

  49. Ahmet Kalaç

    Ahmet Kalaç

    Πριν 2 ημέρες

    Tofaşı 50 k diye itelemişler odncşdmgşdm

  50. Ayşegül Yavuz

    Ayşegül Yavuz

    Πριν 2 ημέρες

    Amk s2000 ne zaman bir milyon olmuş boş boş konuşmayın

  51. ryzenPUBG

    ryzenPUBG

    Πριν 2 ημέρες

    YA AMK BEN ANKARADA BAHÇELİ EVLER DE GÖRDÜM IŞIKLAR DA

  52. Ebrar ilayda Dibek

    Ebrar ilayda Dibek

    Πριν 2 ημέρες

    Bencede tofas

  53. Mahmut Karakaya

    Mahmut Karakaya

    Πριν 3 ημέρες

    Abi adam yanlıyamıyorki yofaşın hakını vermiyo

  54. Efekan Eser

    Efekan Eser

    Πριν 3 ημέρες

    Ah, eski yıllar tofaş eskiden 20 bin TL, Honda 200-300 bin TL idi şimdi...

  55. Cinematic Movie Music

    Cinematic Movie Music

    Πριν 3 ημέρες

    bizde drif araba dönderme, onlarda ken block

  56. %gacha kebup%

    %gacha kebup%

    Πριν 3 ημέρες

    Abi sen bu vidyoyu Pendik pazarının kurulduğu yerde cekmişsin orda çektiğine göre oraya yakın oturuyon

  57. Doruk Küçükgüzel

    Doruk Küçükgüzel

    Πριν 3 ημέρες

    Abi Pendik’e gelmişsin

  58. pro oyuncu

    pro oyuncu

    Πριν 3 ημέρες

    Dirift dünyasının unutulmaz ismi Orkun Işıtmak hayata gözlerini yumdu

  59. YahyaİşteNaparsın

    YahyaİşteNaparsın

    Πριν 3 ημέρες

    en iyisi tofaş rahatlık vb. mal mal yorum yazmayın kendi kararım.

  60. Amaranth SelimBey

    Amaranth SelimBey

    Πριν 3 ημέρες

    30 yaşındaki şahine 50 bin diyen cahil alan ise aptaldır

  61. Hüseyin Yelek

    Hüseyin Yelek

    Πριν 3 ημέρες

    Abi en pahalıya supra yada r34 olsaydı orta rx7 en ucuz s200

  62. Kemal Efe

    Kemal Efe

    Πριν 3 ημέρες

    Camaro 2021 ss Fiyat:210.500 Hp:630 Buraya koyma sebebim: tofaş hariç hepsinden düşük fiyat ama beygir çok yüksek Bu arada bazıları yanlış olabilir kusura bakmayın

  63. CEYLİN GÖKLER

    CEYLİN GÖKLER

    Πριν 3 ημέρες

    他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻我他妈的所有人的时刻

  64. Yağız Efe irk

    Yağız Efe irk

    Πριν 3 ημέρες

    tofaşk en iyisiydi

  65. Max Kruse

    Max Kruse

    Πριν 3 ημέρες

    S2000 1 milyon etmez

  66. ÇELİKDÖNMEZ / A \ Production

    ÇELİKDÖNMEZ / A \ Production

    Πριν 3 ημέρες

    O S2000 AVRUPADA 9.000€ 10.000€ CİVARI yani TR parasına çevirsek bile 80 90 bin tl ediyor geriye kalan 910.000 TL lik açığı biri bana açıklasın ya

  67. Leyla Saraç

    Leyla Saraç

    Πριν 3 ημέρες

    Tofaş o kada güçlüdür ki onu kendi frenleri bile tutamaz

  68. Burhan Polat

    Burhan Polat

    Πριν 3 ημέρες

    Lastik kokusu buraya kadar geldi aw

  69. Kadirhan Kutlu

    Kadirhan Kutlu

    Πριν 4 ημέρες

    S2000 ilk çıktığında 80 bin tl idi geçen ay 300 400 bindi ünal turan dan donra 700 bin oldu fiyat ülkemiz ülke değil

  70. Guven live

    Guven live

    Πριν 4 ημέρες

    Abi

  71. Game BOSS

    Game BOSS

    Πριν 4 ημέρες

    İşin garip tarafı videodakilerin hiçbiri drift arabası değil

  72. ry y6

    ry y6

    Πριν 4 ημέρες

    Midem bulandı aw

  73. Beytullah Özbek

    Beytullah Özbek

    Πριν 4 ημέρες

    Ona a6 versin arabayi yakar amk

  74. İnsan Finn

    İnsan Finn

    Πριν 4 ημέρες

    Honda s2000 drift tanrısı mı? Rx silvia falan getirseydiniz bari

  75. ozan turgut

    ozan turgut

    Πριν 4 ημέρες

    TR MORFEN KANALIM BU PUBG VİDEYOLARI ÇEKİYOM. SİZİN SAYANİZDE DAHA HIZLI BÜYÜCEZ.

  76. Hüseyin Karakan

    Hüseyin Karakan

    Πριν 4 ημέρες

    şimdi kekolar gelicek off ben olsam tofaşla ne kaydırırım bmw ne ya der

  77. Efe Üzel

    Efe Üzel

    Πριν 4 ημέρες

    Hakan can namlı videoya çıktı

  78. KOLAY OYUN

    KOLAY OYUN

    Πριν 4 ημέρες

    ABİ izlerken araba reklamı çıkıyor toyota reklamı

  79. Doruk Yaşar

    Doruk Yaşar

    Πριν 4 ημέρες

    Beğendim

  80. wadous

    wadous

    Πριν 4 ημέρες

    babam burda drift yapanlara hep sövüyo gördüyse go

  81. SCORPİON

    SCORPİON

    Πριν 4 ημέρες

    Keşke tanju akdogan gelseymiş tofaş drift için

  82. Mehmet Eren Uçar

    Mehmet Eren Uçar

    Πριν 4 ημέρες

    arka tarafta hakan can namlı tek teker yapıyor

  83. Yılmaz Dağ

    Yılmaz Dağ

    Πριν 4 ημέρες

    Tofaş Drift Arabası S2000 Ve Bunun Gibiler Boş Drift Diyorsan Tofaş :)

  84. SKELETON GAMİNG

    SKELETON GAMİNG

    Πριν 4 ημέρες

    Ben tofaşçıyım apaçiyim bebe

  85. DJ FRANK

    DJ FRANK

    Πριν 4 ημέρες

    Tofaşk anlayanlar begendi bile.

  86. —

    Πριν 5 ημέρες

    Bu arabaların bu fiyatlarda olmasını sağlayan hükümete oy vermeye devam eden koyunlar beğensin

    • ÇELİKDÖNMEZ / A \ Production

      ÇELİKDÖNMEZ / A \ Production

      Πριν 3 ημέρες

      O S2000 AVRUPADA 9.000€ 10.000€ CİVARI yani TR parasına çevirsek bile 80 90 bin tl ediyor geriye kalan 910.000 TL lik açığı biri bana açıklasın ya

  87. Muhammet Emin Demir

    Muhammet Emin Demir

    Πριν 5 ημέρες

    en tatmin edicisi tofaş bence xD

  88. ONCEEYMEN

    ONCEEYMEN

    Πριν 5 ημέρες

    benim miğdem bulandı ıq

  89. Hakan İkinci

    Hakan İkinci

    Πριν 5 ημέρες

    Orkun abi her işi yapıyor bune aq

  90. Ramazan DEDECAN

    Ramazan DEDECAN

    Πριν 5 ημέρες

    Orta fiyatlı arabamız bizim arsadan pahalı

  91. Can

    Can

    Πριν 5 ημέρες

    LAN PENDİKKK :d

  92. Bahadır Ay

    Bahadır Ay

    Πριν 5 ημέρες

    Selamın aleyküm 1.5 milyon

  93. OYUNCUHAN

    OYUNCUHAN

    Πριν 5 ημέρες

    Drifti iyi atmaklada ilgili bu

  94. equartos

    equartos

    Πριν 5 ημέρες

    başıma silah dayasalar şu drift saçmalığını yapmam

  95. GEREKSİZ OYUNDA

    GEREKSİZ OYUNDA

    Πριν 5 ημέρες

    abi haruntaştanla bir drift videosu çeksene bence güzel olursunuz ikiniz

  96. Oyun Adamı

    Oyun Adamı

    Πριν 5 ημέρες

    bence en iyisi s2000

  97. Latoshin

    Latoshin

    Πριν 5 ημέρες

    Drift atan arabadan son çıkan kazanır??

  98. Güten Boyraz

    Güten Boyraz

    Πριν 5 ημέρες

    İ 8 de arkaya drift sesi koymus yanlamamis

  99. abilerim

    abilerim

    Πριν 5 ημέρες

    Yakında enes baturu geçersin demedi dwmw

  100. Incinin Dünyası

    Incinin Dünyası

    Πριν 6 ημέρες

    sihay arabanın aynısından dayıma var ama dubaide yani markası Arapça yazıyo

Επόμενο