Διασκέδαση

Mucize Doktor 45. Bölüm 2. Fragmanı

Mucize Doktor 45. Bölümüyle 14 Ocak perşembe günü 20.00'da FOX'da 🧐
Mucize Doktor Resmi GRgone Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Seda Bakan
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Korhan Herduran
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #GoodDoctor

Σχόλια 

  1. Mucize Doktor

    Mucize Doktor

    Πριν 14 ημέρες

    Mucize Doktor Resmi GRgone Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN​

    • cengiz sayan

      cengiz sayan

      Πριν 11 ημέρες

      allahhh askina arastirmaktan ve sonuca varamamaktan biktim dizids finalde yazmiyodu fragman vermedi neden fragman yok

    • Zindan Masallari

      Zindan Masallari

      Πριν 12 ημέρες

      45. bölümü yükleyin lütfen

    • Emine Şahin

      Emine Şahin

      Πριν 12 ημέρες

      Ferman yakıştıramadım Ali'yle benim yarışmama

    • Asiye Şener

      Asiye Şener

      Πριν 13 ημέρες

      @Hayatı yaşa tabii kanalının adı nedir peki

    • NICATIN EYLENCELERI

      NICATIN EYLENCELERI

      Πριν 13 ημέρες

      Evet tanju gitsin fermanda gitsin

  2. BAŞARI SAATİ

    BAŞARI SAATİ

    Πριν 5 ημέρες

    tanju hastaneyi gittikçe batırıyor bence herkezin istediği şeyler bu dizide,Nazlı ve Alinin barışması asistanların geri gelmesi ve kimsenin gitmememesi lütfen eğer giderlerse geri gelsinler ve lütfen ali ve nazlı barışsın çünkü film iğrençleşiyor izlemekten soğumaya başladım...

  3. Aradia Mary

    Aradia Mary

    Πριν 6 ημέρες

    Ya nolur full 45 bölüm gelsin

  4. Adamın Hammaddesi

    Adamın Hammaddesi

    Πριν 7 ημέρες

    İnsani Değerleri Ayakta Tutan Bir Dizi ❤️👏👏👏

  5. Adamın Hammaddesi

    Adamın Hammaddesi

    Πριν 7 ημέρες

    ❤️❤️❤️

  6. Alyağğ Alyağ

    Alyağğ Alyağ

    Πριν 7 ημέρες

    Olm kızın makyajı çok korkunç rüyama girdi

  7. Gönülhane

    Gönülhane

    Πριν 8 ημέρες

    Hadi ders çalışalım hep beraber kardeşleerr

  8. Hülya Şalıvar

    Hülya Şalıvar

    Πριν 8 ημέρες

    İşinize gelince Ali'yi çağırın bana demeyi biliyosunuz ama

  9. Mustafa Has

    Mustafa Has

    Πριν 8 ημέρες

    hadi ya nezaman gekcek bölüm hadi hadi

  10. almina sandık

    almina sandık

    Πριν 9 ημέρες

    Bütün vakaları Nazlı bulsun da göriyim ali hepsini buluyordu gidince bir şey yapamicaksınız

  11. Guldur Beni

    Guldur Beni

    Πριν 10 ημέρες

    Yüz nakli yapılması için oradaki kızın ve annesinin adı nedir? Kız kırgın çiçekler Büşra dediniz annesi kim?

  12. Sailormoon x

    Sailormoon x

    Πριν 11 ημέρες

    o yüz ne lan

  13. cengiz sayan

    cengiz sayan

    Πριν 11 ημέρες

    abicimmmm yeterrrr ya yeter arastirmaktan canim cikti mucize doktor hayrani olarak yalvaririm biri biliyorsa yazsin ya 45 bolum finalmiydi degilse fragmani neden vermediler abi

  14. Gümüş Osmanoska

    Gümüş Osmanoska

    Πριν 11 ημέρες

    Lan bir insanın yüzü nasıl çıkıyor ıgıgıg.

  15. SPIRIT GAMİNG

    SPIRIT GAMİNG

    Πριν 12 ημέρες

    nazlının kilodunu fark ettiniz mi kırmızı renk

  16. Hiç kimse

    Hiç kimse

    Πριν 12 ημέρες

    Ali: şimdi bana sor bir daha gelir miyim? Nah gelirim

  17. Sude Çakır

    Sude Çakır

    Πριν 12 ημέρες

    Neden fragman yok

    • CRAZY PLAY

      CRAZY PLAY

      Πριν 11 ημέρες

      @EMRE TAŞKIRAN Hayır final istemiyorum HEC görmek istemiyorum finali . Lütfen finali olmasın dizi bitmesin

    • CRAZY PLAY

      CRAZY PLAY

      Πριν 11 ημέρες

      @EMRE TAŞKIRAN demek 46 bölüm finalimi

    • Sude Çakır

      Sude Çakır

      Πριν 11 ημέρες

      İyi de ali istifa etmedi yanlis anlamissin sen

    • EMRE TAŞKIRAN

      EMRE TAŞKIRAN

      Πριν 11 ημέρες

      Final bölümü son bölümdü dün çünkü alk istifa etti

  18. ELİF ARJEN PAÇAL

    ELİF ARJEN PAÇAL

    Πριν 12 ημέρες

    Bencede ali gitsin

    • CRAZY PLAY

      CRAZY PLAY

      Πριν 11 ημέρες

      @ELİF ARJEN PAÇAL tamam . Ama Taner Ölmez♥♥ benin için çok iyi bi insan!!♥

    • ELİF ARJEN PAÇAL

      ELİF ARJEN PAÇAL

      Πριν 11 ημέρες

      @CRAZY PLAY yani bilemiyorum bu benim fikrim ve değişeceğini sanmıyorum

    • CRAZY PLAY

      CRAZY PLAY

      Πριν 11 ημέρες

      @ELİF ARJEN PAÇAL ya sen ne diyosun . Bu oyuncu dünyada en iyi erkek oyuncu . Hepimiz için en en iyi oyuncu . Sen............

    • ELİF ARJEN PAÇAL

      ELİF ARJEN PAÇAL

      Πριν 11 ημέρες

      Ben kendi fikrimi söylüyorum sadece zaten bu dizide çok fazla izlemiyorum ama gerçekten bu oyuncuyu sevmediğim için böyle diyorum

    • CRAZY PLAY

      CRAZY PLAY

      Πριν 11 ημέρες

      Niye ?? Ne oldu ????? Sen delimisin ?

  19. X MELİH X

    X MELİH X

    Πριν 12 ημέρες

    Yazik

  20. İremnur Akdağ

    İremnur Akdağ

    Πριν 12 ημέρες

    Ay torpıl demesinler dye neyse nazlıyla düşman olsun

  21. İremnur Akdağ

    İremnur Akdağ

    Πριν 12 ημέρες

    Ferda gıtmesınnnn

  22. PETEK MELEK ARI

    PETEK MELEK ARI

    Πριν 12 ημέρες

    Benim de yüzümü söktüler YüZSÜZ kaldım🤣

  23. Mehmet Csr

    Mehmet Csr

    Πριν 12 ημέρες

    Döner ismarlayan var mi aciktim

  24. Özgür Sandal

    Özgür Sandal

    Πριν 12 ημέρες

    Ben eskiden doktordum ve yüz ameliyatı 2 kere yaptım hepsi de başarılı oldu

  25. bizim ailemiz

    bizim ailemiz

    Πριν 12 ημέρες

    Birşey dicem ne oldu bu Fermena iki gün önce Alide Ali şimdi Nazlı hayırdır sen Fermaan

  26. Kadir Mert HARE

    Kadir Mert HARE

    Πριν 12 ημέρες

    46. bölümm niye yayınlanmadı

  27. Hamza Yiğit

    Hamza Yiğit

    Πριν 12 ημέρες

    Abi ben 7 yaşına girdim

  28. Hasan Avci

    Hasan Avci

    Πριν 12 ημέρες

    Ali ye çok üzüldüm 😔😔

  29. EDİTCİTY

    EDİTCİTY

    Πριν 12 ημέρες

    Olm ne demiştik Ali gitmez ama hiçbiri gitmedi

  30. Emir Salduz

    Emir Salduz

    Πριν 12 ημέρες

    Where is my fragman ¿

  31. RPPOGH

    RPPOGH

    Πριν 12 ημέρες

    Ooooo

  32. Oktay Tarahan

    Oktay Tarahan

    Πριν 12 ημέρες

    46 . BÖLÜM FRAGMANI NİYE GELMEMİŞ

  33. Naile Zenngin

    Naile Zenngin

    Πριν 12 ημέρες

    herkes fermani suclamis ama ben oyle bir kanida degilim empati yapiyorum . Aliyi her zaman secemez ve ona hastanede abi gibi davranamz cunki diğer leride var. Alinin ayricaligi olamaz . Ama alide hakli anlamamakta

  34. metalistmelek

    metalistmelek

    Πριν 12 ημέρες

    Yeni fragman nerde

  35. Deniz Arslan

    Deniz Arslan

    Πριν 12 ημέρες

    46 fragman nerde yaww aga en eglenceli yerlerdee fragman gelmiyor

  36. Diriliş Ertuğrul

    Diriliş Ertuğrul

    Πριν 12 ημέρες

    Mucize doktor haftaya yeni bölüm var heralde fragman yetişmedi açi instadan paylaşmıs haftaya görüşürüz diye story atmış büyük ihtimalle yarın gelir

    • Hüseyin Balaban

      Hüseyin Balaban

      Πριν 12 ημέρες

      @Diriliş Ertuğrul Antalya kumluca

    • Diriliş Ertuğrul

      Diriliş Ertuğrul

      Πριν 12 ημέρες

      @Hüseyin Balaban hangi şehirden yazıyorsun

    • Hüseyin Balaban

      Hüseyin Balaban

      Πριν 12 ημέρες

      @Diriliş Ertuğrul 😅😂😂

    • Diriliş Ertuğrul

      Diriliş Ertuğrul

      Πριν 12 ημέρες

      Akıyosun gecelere😅

    • Hüseyin Balaban

      Hüseyin Balaban

      Πριν 12 ημέρες

      @Diriliş Ertuğrul he gördüm hikayeyi de görmüştüm de sinirliydim fragman verilmedi diye dikkat etmemiştim yazıya 😅

  37. Cemal Balıca

    Cemal Balıca

    Πριν 12 ημέρες

    Bu dizi haftaya final yapsın izlemek gelmedi içimden

    • Gereksiz Oyuncu TR

      Gereksiz Oyuncu TR

      Πριν 12 ημέρες

      Nazlı Ali Ezo üçgeni baydı artık

    • Cemal Balıca

      Cemal Balıca

      Πριν 12 ημέρες

      @Berat Ün gerçekten

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      Oha

  38. Samet Eren Türkoğlu

    Samet Eren Türkoğlu

    Πριν 12 ημέρες

    46.bölüm fragmanı niye yayınlanmadı

  39. Berat Ün

    Berat Ün

    Πριν 12 ημέρες

    Sabirli olalim arkadaslar

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      @Furkan Erzurumluoğlu ne sacmaliyosun ya 1 gün fragmansiz dur atarlar yarina yada bugun

    • Furkan Erzurumluoğlu

      Furkan Erzurumluoğlu

      Πριν 12 ημέρες

      Gakgo ne sabiri ya eğer fragman yoksa bölümde yok eger haftaya bölüm yoksa diziyi birakarim kaç saatir bekliyorum fragmanı bi insan topluluk kısmına yazardı bu hafta bölüm yok yada fragman yok yazarlardı

  40. Elif Yıldız

    Elif Yıldız

    Πριν 12 ημέρες

    Şimdi filimden geldim hiçbiri kovulmuyor admincim fragman nerde

    • Elif Yıldız

      Elif Yıldız

      Πριν 12 ημέρες

      @Berat Ün tamm

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      @Elif Yıldız bosver gelir fragman

    • Elif Yıldız

      Elif Yıldız

      Πριν 12 ημέρες

      @Berat Ün anlamadım

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      Hadi canim daha neler

  41. Muhammed Aydemir

    Muhammed Aydemir

    Πριν 12 ημέρες

    Neden yok

    • Muhammed Aydemir

      Muhammed Aydemir

      Πριν 12 ημέρες

      bencede

  42. matem ci

    matem ci

    Πριν 12 ημέρες

    Diziden kesitleri part part atiyordunuz şimdi neden yayınlanmıyor

  43. Ayhan Çakır

    Ayhan Çakır

    Πριν 12 ημέρες

    Abi mucize doktor devam edecek mi 46 bölümden

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      @Ayhan Çakır ya atmadilar diye ne bu panik kardesim bekle ya

    • Ayhan Çakır

      Ayhan Çakır

      Πριν 12 ημέρες

      Lütfen lütfen gitmesin benim tek sevdiğim televizyonda o dizi yada bütün herşey

    • Berat Ün

      Berat Ün

      Πριν 12 ημέρες

      Ya gelecek iste bekle aa

    • Ayhan Çakır

      Ayhan Çakır

      Πριν 12 ημέρες

      Bu arada son yaz yeni dizi dedi ama onu koymuşlardır belki

    • Ayhan Çakır

      Ayhan Çakır

      Πριν 12 ημέρες

      Tmm

  44. Elif Polat

    Elif Polat

    Πριν 12 ημέρες

    46. Bölüm fragmanı gelsin hemeeen

  45. Berat Ün

    Berat Ün

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman eyyyy

  46. FOXİF BEY

    FOXİF BEY

    Πριν 12 ημέρες

    Bişey sorucam acaba yeni fragman neden yayınlanmadı ?

    • Zeynep Potter

      Zeynep Potter

      Πριν 12 ημέρες

      yarın atarlar belki

    • Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Πριν 12 ημέρες

      Belki önemli birsey olabilir

    • Şevket Acar

      Şevket Acar

      Πριν 12 ημέρες

      Bilmem

  47. ELİF ÇEVİK

    ELİF ÇEVİK

    Πριν 12 ημέρες

    Yeni fragman yok mu 😭😭😩🥺🥺

  48. Yusuf ÇAKIROĞLU

    Yusuf ÇAKIROĞLU

    Πριν 12 ημέρες

    46. Bölüm fragman ne zaman gelecek

  49. Eylül Sabaz

    Eylül Sabaz

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman yollayın

  50. VALIANT TV

    VALIANT TV

    Πριν 12 ημέρες

    46. Bölümün fragmqnı neden yayınlqnmadı

  51. Saziye Vicici

    Saziye Vicici

    Πριν 12 ημέρες

    Ali artık fermanın kardeşi değil mi 😱😱😱😱😫😫😫😭😭😭😭😭😨😨😨😨😵😵😵😩

    • MEOW

      MEOW

      Πριν 12 ημέρες

      Öyle bir şey demedi hastanede kardeşim değilsin ayrımcılık yapamam dedi

  52. Eren

    Eren

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman nerde aloooo

  53. Elif ile Yaşam Günlüğü

    Elif ile Yaşam Günlüğü

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman neden yok????

  54. MEOW

    MEOW

    Πριν 12 ημέρες

    EzDor ❤

  55. the kuzens

    the kuzens

    Πριν 12 ημέρες

    46 fragman neden yok

  56. EYYAOYUN

    EYYAOYUN

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman neden oynatılmadı bilen varmı

  57. MHT - BRAWL STARS

    MHT - BRAWL STARS

    Πριν 12 ημέρες

    46. bölüm fragmanı nerde ?

  58. Defne Şerbetçigil

    Defne Şerbetçigil

    Πριν 12 ημέρες

    NEDEN FRAGMAN YOK 46. BÖLÜMÜN

  59. Vefalım

    Vefalım

    Πριν 12 ημέρες

    Merak etme Ali Ezo sana hastane satın alacak sjsjsjdj

  60. KİNG BTS

    KİNG BTS

    Πριν 12 ημέρες

    Tvnin içinden girip tanjuya tokat atmak isteyenler+1 😉

  61. Ata Kurt

    Ata Kurt

    Πριν 12 ημέρες

    Beyler 46. bölüm fragmanı yayınlanmadı noluyo bilen söylermi acaba en sevdiğim dizi mucize doktor

  62. Selma Genç

    Selma Genç

    Πριν 12 ημέρες

    ali nazliyi nazli aliyi ferman nazliyi

  63. Enes Kaan Tekinbaş

    Enes Kaan Tekinbaş

    Πριν 12 ημέρες

    Hiçte sanıldığı gibi değilmiş bölüm ama yeni fragman nerde adminciğim?

  64. Ismet Bayrı

    Ismet Bayrı

    Πριν 12 ημέρες

    ali ile nazlı artık barışsın senaristt

  65. Vito Scaletta

    Vito Scaletta

    Πριν 12 ημέρες

    Arada tatil yok bir şey yok fragman yetişmedi mi cidden :D? Neyse bekleriz tabii bu arada Ezo'ya bu bölüm de düştük o son sahne neydi be öyle :D Ezgi Asaroğlu kalitesi bir başka oluyor.

  66. Hasancan Guler

    Hasancan Guler

    Πριν 12 ημέρες

    Admin yeni bölüm fragmanı nerede kaldı

  67. MUCİZE DOKTOR DELİSİ

    MUCİZE DOKTOR DELİSİ

    Πριν 12 ημέρες

    46. BÖLÜM FRAGMANI NERDE ALOOOO

    • Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Πριν 12 ημέρες

      @thedeb hayır ya blkide önemli birsey vardır ama yoksa yeter artık biktik

    • MUCİZE DOKTOR DELİSİ

      MUCİZE DOKTOR DELİSİ

      Πριν 12 ημέρες

      @thedeb hüüüüü

    • thedeb

      thedeb

      Πριν 12 ημέρες

      Haftaya yok bence

  68. KİNG BTS

    KİNG BTS

    Πριν 12 ημέρες

    Gittiğin hastanede hangi doktoru seçersin? A)ali B)ferman C) nazlı D)doruk E) adil hoca (Ben ali hem dürüst hem yetenekli)✌💫🌟

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @Reyhan Çelikkan ahahahahs

    • Reyhan Çelikkan

      Reyhan Çelikkan

      Πριν 12 ημέρες

      @KİNG BTS geldiğim gibj çıkarım axedgywsgywd

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @Sümeyye Sümeyra Tuncay 💫😉

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @İlkcan Pakoğlu 😉

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @Reyhan Çelikkan ahahs taburcu edelim hastayı

  69. Emir Salduz

    Emir Salduz

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman nerde

  70. Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Πριν 12 ημέρες

    Fragmanı vermediler ya bence önemli birşey olabilir

  71. MELİSA0065

    MELİSA0065

    Πριν 12 ημέρες

    YENİ FRAGMAN NEDEN YOKKK 😰😰😰

    • MELİSA0065

      MELİSA0065

      Πριν 12 ημέρες

      @thedeb Hmmm Yinede teşekkürler ☺️

    • thedeb

      thedeb

      Πριν 12 ημέρες

      @MELİSA0065 bilmiyorum belki de fragman bugüne yetişmemiştir

    • MELİSA0065

      MELİSA0065

      Πριν 12 ημέρες

      @thedeb Nedennnn

    • thedeb

      thedeb

      Πριν 12 ημέρες

      Bölüm yok haftaya

  72. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Bu arada yok Nazlı sevindi Ali kovulacak diyenler vardı. Queen Nazlı beee kimsenin yapmayacağı şeyi yaptı

  73. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Uzadı evet ama unutmayın ki Ali ve Nazlı ilişkisi normal bir ilişki değil çok başka ve Ali'ye bunları öğretiyor senarist daha bu bölüm Ali işten ayrılacaklar diye korktu sanki yeni ayrılıyolarmış gibi Nazlı da bunu yeni anladı yavaş yavaş düzeliyo işte az sabır

  74. Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Πριν 12 ημέρες

    Ferman gibi abim olacaksa hiç olmasın

  75. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Bence Ezo ve Doruk olacaklar ya da kimseyle olmayacak ama Ali ve Ezo saçmalamayın yani 2 3 bölümdür arkadaşlığı daha nasıl belirtebilirler.

  76. Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Πριν 12 ημέρες

    Fragman nerde?

  77. Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Πριν 12 ημέρες

    Ferman çok komiksin , Beliz anladı bu arada nazliyla fermanı

    • Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Πριν 12 ημέρες

      @Halil Duran yani neslinin aşık olması?

    • Halil Duran

      Halil Duran

      Πριν 12 ημέρες

      @Sümeyye Sümeyra Tuncay o nedemek eski hayranlık

    • Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Πριν 12 ημέρες

      @Halil Duran Ben ztn fernaz olacak demedim sadece Beliz eski hayranliklarini anlayabilir

    • Halil Duran

      Halil Duran

      Πριν 12 ημέρες

      Oglum nazlı aliye aşık bunu unutma fermanda belize aşık nazlı ayrılsada yinede alinin yanında oluyo ve ben youtube sinem ünsal röpörtaj yazdım ve orda soru olarak nazlı ferman denilince hayır öyle bi şey olmucak diyo o durum sadece hayranlık diyo nazlının aradıģı aşk aliyle aralarında olan o masum aşk diyo

  78. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Ya Ezo yu bende sevmiyodum hala da bayıldığımı söyleyemem ama arkadaş olacaklar işte belirtildi baya Alnaz da barışacak saçmalamayın yavaş yavaş rayına oturuyor işler geçtiğimiz bölümlere göre daha iyiler ve Ali de yavaş yavaş anlıyor Nazlı da aynı şekilde. Biraz sabredelim ben inanıyorum çok güzel barışacaklar. Twitterde yazamıyorum ama hemen alevlenmeyin canım izleyici arkadaşlar

  79. Orhan Bayram

    Orhan Bayram

    Πριν 12 ημέρες

    Artık diziyi izleyesim gelmiyor ezo mudur nedir çikarin artik diziden ve senaryo tam bi sacmaliğa döndü artik izlemiyorum

  80. زينب بلال

    زينب بلال

    Πριν 12 ημέρες

    Lütfen alinaz barışsın artık.ezoda cıksın diziden.lütfen alinaz barışsın dizinin tatdı kalmadı

    • Dilek demirbaş

      Dilek demirbaş

      Πριν 12 ημέρες

      Tamam Alnaz barışsın ama ezo da gitmesin yani iyi kiz dorukla sevgili olsun bence

  81. Abdurrahman Bamja

    Abdurrahman Bamja

    Πριν 12 ημέρες

    olm su anda mucize doktorun 45. bolumu bitti ama fragman verilmedi

  82. azat z19

    azat z19

    Πριν 12 ημέρες

    Bu son bölüm de diziyi izleme zevki bırakmadılar. Ne yapıyrlar anlam veremiyorum, Ali dizide başrol ve tanju ve ferman ne zamn başı sıkışıyorsa Ali'yi çağırın derler, gelin görün ki nazlıyı seçerler, Ali'den vazgeçerler tabi gitmesi söz konusu olmaz ama yaptıkları bizleri anlaşılmaz kılmaları..

  83. Chick Chock

    Chick Chock

    Πριν 12 ημέρες

    Arkadaşlar o çok trip attı diye linçlediğiniz Doktor Nazlı Gülengül sayesinde herkes işine devam ediyor (Günes hariç)

  84. Bilal Özbey

    Bilal Özbey

    Πριν 12 ημέρες

    Bozdunuz güzel diziyi artık izlemiyor

  85. Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Sümeyye Sümeyra Tuncay

    Πριν 12 ημέρες

    Ferman peki neden başından beri hep NAZLI ? Niye hiç kimseye şans tanımadan ne olursa olsun nazlı yi aklında bulundurdun?

    • Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Sümeyye Sümeyra Tuncay

      Πριν 12 ημέρες

      @Dilek demirbaş Valla ya bence kusura bakmasinda nazliya çok yakın dawraniyor -'-

    • Dilek demirbaş

      Dilek demirbaş

      Πριν 12 ημέρες

      Aynen ya birde son sahnede aliye sen benim kardesim değilsin falan dediya fena ayar oldum

  86. KİNG BTS

    KİNG BTS

    Πριν 12 ημέρες

    Ferman hoca iki yüzlü. Diyenler like atsn. Her like tanjuya, fermana ve senariste tookattt olsun!!

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @Dilek demirbaş 😉

    • KİNG BTS

      KİNG BTS

      Πριν 12 ημέρες

      @Dilek demirbaş tanjuya adam akıllı bağıran kimse olmadı . televizyonun icinden girip adamı öldüresim geliyor.

    • Dilek demirbaş

      Dilek demirbaş

      Πριν 12 ημέρες

      Aynen

  87. çevirici

    çevirici

    Πριν 12 ημέρες

    Bence tamam Nazli da iyi bir cerrah ama Ali yi seçmemesi büyük bir hataydi çünkü her yerde Ali fikir söylemese kaliyolar ortada .d

    • Dilek demirbaş

      Dilek demirbaş

      Πριν 12 ημέρες

      Aynen öyle ayrıca bu bölümde bile ihtiyaçları oldu tamam nazlıda iyi seçim yapmak çok zor hiç biride gitmedi zaten çok şükür de daha amaliyat olmadan hiç birini değerlendirmeden nazlıda nazlı dedi ve son sahnede alıyi üzdü

  88. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Yanlııız bölüm çoook güzeldi Nazlı'nın güzel kalbii Sinem Ünsal oyunculuğu ile Taner Ölmez oyunculuğu ve tabi ki hasta ve yakınları çok iyiydiiii

  89. KİNG BTS

    KİNG BTS

    Πριν 12 ημέρες

    AZ SAÇMLAMIŞ! SEnArISTT

  90. Cimbom GS

    Cimbom GS

    Πριν 12 ημέρες

    Bu bölüm bencee çok güzeldi ama keşke fragmanı hemen verseydiniz bu gece tek dizi bizdik belki izleyici kazanabilirdik.. :( Yazık oldu

    • Cimbom GS

      Cimbom GS

      Πριν 12 ημέρες

      @K-Outfits belki yetişmemiştir yarın en geç ertesi gün verirler bencee

    • K-Outfits

      K-Outfits

      Πριν 12 ημέρες

      @Diriliş Ertuğrul ya mf yapım twitter hesabında yazıyor, ama emin değilim belki başka bir şeydir

    • Diriliş Ertuğrul

      Diriliş Ertuğrul

      Πριν 12 ημέρες

      Kimden duydunuz daha dizi bitmrdi

    • K-Outfits

      K-Outfits

      Πριν 12 ημέρες

      @Cimbom GS ya 45 bölümdür 00:15 de verirler fragmanı.. neden düzen bozuldu kii :(

    • Cimbom GS

      Cimbom GS

      Πριν 12 ημέρες

      @K-Outfits evet malesef :(

  91. Abdurrahim Efe

    Abdurrahim Efe

    Πριν 12 ημέρες

    Ali istifa etsin hastane Ali yi geri getirsin

  92. Abdurrahim Efe

    Abdurrahim Efe

    Πριν 12 ημέρες

    Hastane Ali destanı yazsin

  93. ELİF ERGİN

    ELİF ERGİN

    Πριν 12 ημέρες

    Böyle bölümlerin devamını bekliyoruz

  94. İrem Gök

    İrem Gök

    Πριν 12 ημέρες

    Ali her vakada fikir buluyor şuana kadar nazlının çok iyi bir fikir verdiğini görmedim

  95. K'B'S'TORZA

    K'B'S'TORZA

    Πριν 12 ημέρες

    LIKE ATAN OLSUNLAR YA

  96. ELİF ERGİN

    ELİF ERGİN

    Πριν 12 ημέρες

    Bu bölüm harikaydı

  97. Muhsin Tavman

    Muhsin Tavman

    Πριν 12 ημέρες

    Bi dizi bu kadar mahvedilemzdi zaten Alının seside drgşımiş saçına kötü olmuş 1.sezon kesinlikle daha iyi

  98. Zeynep Tuğba Boy

    Zeynep Tuğba Boy

    Πριν 12 ημέρες

    Ya çok duygusal bir bölüm 🥺🥺 Ağlamamak için zor tuttum kendimi 🥺🥺

  99. Ronade

    Ronade

    Πριν 12 ημέρες

    Acaba Ezo'nun annesi hangi işi yapıyor???

  100. Umut Sinan Tanrıverdi

    Umut Sinan Tanrıverdi

    Πριν 12 ημέρες

    Ozur dilerim aglamakfan

Επόμενο